Pytania i odpowiedzi

1. Czy przed zakupem mogę obejrzeć produkt osobiście?

Nie ma takiej możliwości, aktualnie nie posiadamy sklepu stacjonarnego.

2. Jak pakowane i zabezpieczone są przesyłki?

Dokładamy wszelkich starań, aby przesyłki były odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniami. Produkty pakujemy w formie złożonej, z wszelkimi elementami niezbędnymi do szybkiego i łatwego montażu.

3. Czym pokryte są meble?

Nasze meble pokryte są lakierem.

4. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak, zapraszamy do kontaktu pod numerami telefonów: 600640246 i 600640247

5. Kto pokrywa koszty przesyłki w przypadku zwrotu i reklamacji.

W przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu w terminie 14 dni koszty przesyłki leżą po stronie klienta. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji koszty pokrywa Table4u.pl. Więcej informacji w dziale reklamacje oraz odstąpienie od umowy.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl